Huawei poszukuje w Bydgoszczy specjalistów sprzedaży. Rekrutacja 5 października
Połowa specjalistów znajdzie zatrudnienie w pierwszym flagowym sklepie Huawei,

Huawei, drugi największy producent smartfonów na świecie i pierwszy w Polsce, zatrudni ponad 100 specjalistów sprzedaży. Rekrutacja odbędzie się 5 października. Spotkania z kandydatami będą prowadzone w 14 polskich miastach. Ponad połowa specjalistów znajdzie zatrudnienie w pierwszym w kraju flagowym sklepie Huawei, który niedługo zostanie otwarty w Warszawie.
Huawei poszukuje pracowników na różne stanowiska – zarówno menadżerów, jak i sprzedawców i konsultantów, odpowiedzialnych za kontakt z klientem na różnych etapach sprzedaży.– Po drugim kwartale Huawei stał się liderem rynku smartfonów w Polsce. Przed nami premiera nowych flagowców z serii Mate i wiele nowych projektów, dzięki którym będziemy rozwijać nasz biznes na różnych płaszczyznach. To są powody, dla których poszukujemy nowych pracowników i jesteśmy przekonani, że praca w Huawei, ambitnej, globalnej firmie, to unikalna okazja do budowania osobistej kariery – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG w Polsce.
– Rozwijamy się, inwestujemy w polski rynek, tworzymy nowe miejsca pracy. Polski rynek smartfonów wzrósł w drugim kwartale o 5% w stosunku do pierwszego kwartału, w tym samym czasie Huawei rósł ponad siedmiokrotnie szybciej. Jestem przekonana, że praca w naszej firmie to fantastyczne doświadczenie zawodowe, które pozwala rozwijać skrzydła – mówi Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.
Miasta, w których 5 października odbędzie się rekrutacja, to Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań, Katowice, Lublin, Radom, Rzeszów, Toruń, Bydgoszcz, Szczecin i Białystok. Nowych pracowników dla Huawei zatrudni firma Adecco. Opisy stanowisk dostępne są na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/campaign/rekrutacja. Zgłoszenia należy kierować na adres: huawei@adecco.com.
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. W Polsce dokładnie co trzeci smartfon sprzedany w drugim kwartale bieżącego roku miał logo Huawei. To przełomowy kwartał w historii firmy na polskim rynku, który przyniósł jej najwyższy wynik pod względem liczby sprzedanych smartfonów. Silna pozycja marki wynika m. in. z sukcesu sprzedaży najnowszej flagowej serii smartfonów P20 w połączeniu z utrzymującym się popytem na telefony poprzedniej flagowej serii Mate 10. 16 października, podczas globalnej premiery w Londynie, Huawei zaprezentuje nową serię flagowych smartfonów – Huawei Mate 20.
O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/
Twitter: https://twitter.com/huaweimobilepl
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/
YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska
Dodatkowych informacji udziela:
Beata Chądzyńska
PR Manager
Huawei Consumer BG
HUAWEI Polska Sp. z o.o.
Tel.: 663 038 443
Komentarze