Styl życia

Magda Gessler będzie reklamować WODĘ OSTROMECKO

Jak podają WIRTUALNE MEDIA rozlewnię wody mineralnej Ostromecko przejął koncern FoodCare. Woda zyskała nową oprawę graficzną, podkreślającą jej naturalne wartości. Na butelkach pojawiła się też rekomendacja od restauratorki Magdy Gessler, znanej głównie z programów Grupy TVN.

W nowej identyfikacji wizualnej wody Ostromecko głównym elementem pozostaje kwiat róży, który jest ikoną tej marki od 100 lat. Teraz został przeprojektowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Oprawa graficzna ma naturalną kolorystykę, która symbolizuje, że woda Ostromecko jest nalewana do butelek bezpośrednio ze źródła i nie jest poddawana zabiegom uzdatniającym.

Ponadto dzięki średniej mineralizacji i niskiej zawartości sodu, woda może być spożywana codziennie i bez ograniczeń. Odkryłam najlepszą polską wodę Na etykietach wody Ostromecko pojawił się podpis Magdy Gessler z jej stwierdzeniem: „Odkryłam najlepszą polską wodę”.

Przypomnijmy, że spółka Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne Ostromecko i Arca North, w styczniu br. została kupiona przez FoodCare.

Ostromecko ma źródła pozwalające na roczne obroty na poziomie 500 mln zł i to jest mój cel sprzedażowy do zrealizowania za pięć lat – uzasadniał Wiesław Włodarski, prezes FoodCare’u. Nowa oprawa graficzna marki Ostromecko została przygotowana przez dział marketingu FoodCare’u. Stopniowo będzie wprowadzana we wszystkich wariantach wody Ostromecko.

W sierpniu ma ruszyć kampania reklamowa w telewizji oraz internecie. Obecnie kończy się przetarg na przygotowanie reklam, biorą w nim udział agencje GPD, Warsaw Creatives i Leo Burnett. Współpraca marketingowa z Magdą Gessler została zaplanowana długofalowo.

Komentarze

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker