AktualnościStyl życia

Jak Warsaw Media House walczy z hejtem? Oszuści internetowi nie mają szans!

Myślisz ochrona wizerunku? Mówisz WMH Agency!

Kliknij, aby polubić InfoFordon.pl na Facebooku
Kliknij, aby polubić czytany artykuł na Facebooku

Wyobraź sobie, że Twoje produkty albo usługi stają się tematem niekończących się rozmów i gorących dyskusji. Najpierw w internecie, a z czasem również w świecie rzeczywistym. Jesteś na ustach wszystkich. Popularność Twojej marki rośnie z dnia na dzień. Jak do tego doszło? Wystarczyło, że szepnęliśmy słówko komu trzeba…

Sprawiamy, że o Twoich produktach będzie się mówiło. Na okrągło. Na dodatek tylko dobrze – mówi Piotr Sulewski z Warsaw Media House.

Co to jest marketing szeptany?
W dosłownym tego słowa znaczeniu, marketing szeptany (buzz marketing) to wywoływanie rozgłosu. Sprawienie, by o naszej marce lub o konkretnych produktach/usługach mówiło się wszędzie, a przeciętny internauta mógł bez trudu odnaleźć interesujące go opinie na nasz temat. Przyjęło się uważać, że marketing szeptany jest domeną internetu, choć działania tego rodzaju dotyczą między innymi również współpracy z mediami czy organizacji eventów i spotkań branżowych.

Warsaw Media Hause (WMH Agency) wie jak sprawić, aby internetowi oszuści i hejterzy nie byli tacy groźni dla polskich przedsiębiorców.  

Jaki jest cel buzz marketingu?
Marketing szeptany to odpowiedź na pojawienie się tzw. prosumentów, czyli konsumentów, którzy przed dokonaniem zakupu przeczesują internet w poszukiwaniu opinii o danym produkcie. Za najbardziej wartościowe informacje uważają oni te, które pochodzą od innych użytkowników sieci. Celem buzz marketingu jest dostarczenie tychże treści potencjalnym klientom w taki sposób, by pomóc im podjąć właściwą decyzję zakupową.

Kim są eksperci z Warsaw Media House?
To doświadczeni dziennikarze, psychologowie biznesu oraz eksperci z dzienny prawa, którzy wspólnie tworzą zgrany zespół ludzi, którzy wspólnie pracują tworzą rzeczy niemożliwe dla innych firm z branży Public Relations. 

WMH Agency 
specjaliści od walki z hejtem i oszustami w internecie

artykuł sponsorowany 

Komentarze

Tagi

Powiązane artykuły