Aktualności

Podsumowanie pierwszego miesiąca bydgoskiej komunikacji miejskiej z Open Payment System

Od 9 października br. Bydgoszczanie korzystają z nowego systemu poboru opłat

Kliknij, aby polubić InfoFordon.pl na Facebooku
Kliknij, aby polubić czytany artykuł na Facebooku

Korzystne wyniki sprzedażowe po pierwszym miesiącu funkcjonowania innowacyjnego systemu są potwierdzeniem słuszności decyzji o wprowadzeniu Open Payment System (OPS) Mennicy Polskiej do autobusów i tramwajów poruszających się po ulicach Bydgoszczy. Ponadto, dzięki temu miasto awansowało do czołówki europejskich metropolii stosujących najbardziej zaawansowane rozwiązania informatyczne dla transportu miejskiego.

Już ponad miesiąc temu zamontowano pierwsze nowoczesne automaty biletowe na pokładach pojazdów bydgoskiej komunikacji miejskiej.Otwarcie się na nowe technologie przyczynia się do popularyzacji transportu zbiorowego, co skutkuje zmniejszeniem negatywnego wpływu miasta na środowisko naturalne.

– Odnotowane na przestrzeni pierwszego miesiąca dane sprzedażowe świadczą o sukcesie wdrożenia. W ciągu zaledwie 31 dni funkcjonowania systemu pasażerowie prawie 14.000 razy wybrali elektroniczną formę biletu i skorzystali z nowoczesnego biletomatu. Te dane mówią same za siebie – to sukces wdrożeniowy Open Payment System – mówi Jacek Sieński, Dyrektor Działu Handlowego Płatności Elektronicznych, Mennica Polska S.A.

Osiągnięte wyniki sprzedaży w bydgoskiej komunikacji miejskiej stanowią optymistyczny prognostyk na przyszłość. Pasażerowie od pierwszych dni wykazali duże zainteresowanie nowym kanałem dystrybucji, który pozwala na nabycie uprawnienia do przejazdu z użyciem jedynie karty zbliżeniowej, którą większość Polaków na co dzień nosi w portfelu. Pozytywne przyjęcie Open Payment System już w inicjalnym etapie jego wdrożenia pokazuje również jak bardzo przyjazne i intuicyjne jest nasze rozwiązanie. Priorytetem Mennicy Polskiej, będącej dostawcą systemu, jest przede wszystkim zapewnienie komfortu podróżowania, a wyniki sprzedaży służą nam jako wskaźnik poziomu tego zadowolenia. Dane sprzedażowe z Bydgoszczy świadczą, że udało się nam odnieść na tym polu kolejny sukcesdodaje Jacek Sieński, Dyrektor Działu Handlowego Płatności Elektronicznych, Mennica Polska S.A.

 

 

Komentarze

Powiązane artykuły